Jørgen Eg Andersen fra Toyota Danmark overrækker det synlige bevis på den nye certificering til direktørerne Tommy og Søren Boll.
AALESTRUP: Som det første ud af de 86 autoriserede Toyota-forhandlere/-repratører i Danmark, har Boll Biler Aps, Aalestrup, opnået bronze-certificering i henhold til Toyotas New TSM kvalitetsstandarder for værksted og reservedelslager.
Toyotas arbejdsprocesser er verdenskendte for effektivitet og høj kvalitet, og den nye certificering betyder, at samtlige virksomhedens interne såvel som kundeorienterede eftermarkedsprocesser er gennemgået og fundet i orden.
Højt serviceniveau
Visionen med New TSM (Toyota Customer Service Management) er at garantere, at samtlige Toyota-forhandlere/-reparatører i alle lande yder hver enkelt Toyota-kunde et meget højt serviceniveau og sætter kunden i fokus.
- New TSM har givet os en kærkommen lejlighed til at gennemgå og kvalitetssikre vores processer og arbejdsgange. Toyotas kerneværdier, The Toyota Way, betyder at alle vores medarbejdere tager ansvar for, at vi løbende forbedrer os med det mål at give kunderne her hos Boll Biler den absolut bedste oplevelse, når de besøger vores værksteder, siger eftermarkedschef Jørgen Eg Andersen, Toyota Danmark.
New TSM-certificeringen betyder, at man som kunde hos Boll Biler er garanteret høj kvalitet på al udført service, hurtigt reparations- og leveringsservice og meget velkvalificeret og servicemindet personale, som er lydhør og opmærksom på kundens ønsker og behov.
Ens for alle
New TSM-programmet er et omfattende paneuropæisk udviklingsprogram, hvor målet er en løbende forbedring af netværket af autoriserede Toyota-reparatører i hele Europa.
Hvor der tidligere har været fokus på optimering af drift og arbejdsgange på værksted og reservedelslager, har det nye program fokus på kundens oplevelse, når bilen skal på værksted.
Grundlaget for TSM-programmet er Toyotas produktionssystem (TPS), der er kendt for at være verdens bedst optimerede fremstillingsproces. Toyota overførte TPS-principperne til værkested og reservedelslager ved at udvikle TSM, for derved at sikre værkstedskunderne en tilsvarende leveringssikkerhed, hurtig reparations- og vedligeholdelsesservice samt en ensartet, høj kvalitet.
Udover procedurerne, der oprindeligt var rettet mod produktionen, har man tilføjet kundeorienterede processer samt Toyotas kerneværdier, også kendt som the Toyota Way. Samlet er disse tre elementer blevet til New TSM-programmet.
Jørgen Eg Andersen oplyser, at alle autoriserede Toyota-forhandlere/-repratører i Danmark skal have certiciseringen.
For at opnå certificeringen, som skal fornyes hvert tredie år, skal der besvares 380 spørgsmål. Og alle spørgsmål skal være korrekt besvaret.
Hvis værkstedet ikke opnår certificeringen, kan konsekvensen blive, at kontrakten mellem Toyota Danmark og forhandleren/værkstedet skal forhandles, og så tager man den derfra, oplyser Jørgen Eg Andersen.
Thomas Dambos trold "Ivan Evigvår" bliver hjemløs
Det gode vejr var med til at trække folk til festen
Politiker skuffet over placering ved Hvamvej
GEDSTED: Selv om programmet ikke har samme omfang som tidligere år, så glæder borgerne i Gedsted...
Forældrene smilede stort over deres møgbeskidte børn
Af Thorkil ChristensenAALESTRUP: Dette års Knaberfest blev rigtig go'. Sådan lyder det fra mange af...
AALESTRUP: Der stod en mand og vippede med sin penis.Sådan beskriver politiet den anmeldelse om...
Regionsrådsformand blev imponeret i Aalestrup
AALESTRUP: Trafikafviklingen ved Aalestrup Skole bliver løbende forbedret. I 2018 og 2019 blev der...
AALESTRUP: Efter to en halv dages humanitær mission er Ejgil og Maria Vittrup tilbage i...